Monday, June 10, 2013

Моите слободни цртежи- најблиску до моите чувства

Тие што ме знаете, знаете каква личност сум била, каква сум сега. Можеби склоп на приватни настани и случувања ме сменија и од мене стана тоа што сум денес, можеби за некој сум истата што бев порано, а можеби дел од вас си даваат за право да коментираат и да зборуваат а знаат само како изгледам однадвор. Сеедно. Еве сега  сакам да ви доловам дел од мојата најголема приватност,  она што го цртам во слободно време.. знаете дека цртежот ги претставува фантазиите, идеалите на еден човек? - Зборувам за цртеж кој е направен навистина со целата способност што ја поседува една индивидуа.

Погледнете дел од моите цртежи:























2 comments:

  1. preubavi sliki-kolku si samo vo pravo deka ete poradi sklop na okolnosti covek se menja a za nekogo si ist..no mislam deka vo deneshno vreme nikoj-nikogo ne znae dovolno..duri se razocaruvam vo nekoi osobi koga ke mi napraat nekoj muabet ili ke me navredat so nekoi postapki..jebi ga..takvo vreme dojde..NIKAKVO

    ReplyDelete
  2. Фала многу Анита, да времето е никакво, ама ние го направивме такво :D

    ReplyDelete